Gns3434 ki doktor fazla kilo aldığını mamayı biraz azaltmamı söyledi. Üstüne birde devamlı kusuyor. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Bebeğin sağlıklı ve gelişiminde bir sıkıntı yok ise insanların söylediklerini kafana takma. Doktorunu dinle sadece. Ve sürekli sıvı kaka yapması da iyi bir şey değil. Ne top top ne de sıvı olucak doktora götürdüm canım