biz də aynı şekilde yarın 1 hafta olacak ama bilmiyorum çok üzülüyorum bir kere daha olmuştu böyle sonra her gün yaptı şimdi yine aynı yediklerimden kaynaklı dicemcama dikkate ediyorum gaz + kaka yapamama ama kabız değil anladığım kadarıyla yarın olmadı Bi sağlık ocağına gideceğim