Simgetuna- doktora dün gittim normalde 2 aylik bebekleri artık geceleri uyandırmak gerekli değil ama az kilo almış sen geceleri uyandırmadan biberonla mama veya süt ver dedi
Sütüm depremde azalınca bende farketmemistim o ara çok çok az kilo almıştı sağdığımda 15 dakikada 10 ml geldi bebekte ağlayıp huysuzlanmiyordu gayet neseliydi farketmedim kilomuz geride kaldı