Aylavyu-1 egelsenkonuss benim aldigim kizmizi oaket ustunde basmati princ yaziyor kokuku yazmiyor ben cok begendim ama o dediginizide bikiyorum ondanda kullandim cok guzel ben cok seviyorum tane tane oluyor 1 kup seker bir kac damla limonda katiyorum ben pilava
egelsenkonuss Aylavyu-1 evet onu bende yapıyorum normal pilavda, iftara riske atmaya değer mi güzel mi o kadar 😄
Ebrushkaa Topisko sıcak suya tereyağını atıp eriyor sonrada pirinci dokuyorsunuz normal pirinç gibi yıkama kavurma olayı yok basmatide isterseniz sudan gecirirsiniz
35lavanta egelsenkonuss Diğerleri dediğiniz klasik baldo osmancıksa değil daha aromalı lezzetli ama damak tadı tabi herkeste farklı biz seviyoruz ama lezzetli geliyor birde tane tane oluyor