Kızlar lütfen yardım edin fikirlerinize ihtiyacım var
Bebeğim ağır bi gribal enfeksiyon geçiriyor
Şu an hastanedeyiz neut ve plt değeri düşük Peliferik yayma yapıldı fakat bir sorun çıkmadı
Serum harici hiç bir şey yemiyor
Çok tıkanık
Burda da sadece serum ve antibiyotik veriyolar yeni 6 aylık oldu hastalanmadan bir gün önce sma optipro 2 numaraya geçmiştik mama da zorlanmıştı
Diyorum tekrardan 1 versem sorun mu