Merhaba anneler oğlum 6 bucuk aylık sürekli ağlıyor ağlamada değil bagırma hep bi huysuz doymadıgını düşünüyorum fazla emmiyor ama ek gıdadan tattırıyorum sürekli dışarı cıkarıyor diliyle çorba falan yesede doyurucu olmuyor keçi sütlü bebe biskvüüs aldım içine bir yumurta koydum yemedi hep reddediyor napıcam bilmiyorum inek sütüme alerjisi var keçi sütlü mamalardanmı alsam biberonla belki içer ya