annesininaslani bizimde öyle olduğu için hep boğazında kalıyordu doktora gittik kaç kere doktor bana dinlendirerek emzir ara ara gögsünü yavasca cıkar dedi bide cok sert oldugunda sağ dedi korkma bişe olmaz inşallah bizimki kadar boğazında kalan yoktur her emzirmede korkuyordum şimdi 2 bucuk aylıgız hala kalıyor ama daha düzeldi gibi çok şükür zamanla emme refleksı güçlendikçe kendini toparlıyor bebekler