manikeneko666 BelaCivciv ben de hep dinlerdim , çok severdim sonra bu şarkıda karar kıldık yoksa Hayko Cepkin Metallica falan çalardık heralde 😄
Uffsananebeslk Melekannesiiiii Ben bal arısı gibiydiiimm sendeeeeğğğğğğn önceeğğğğ bak pervalenere döndüüüğğğm seniiiğ görünceee
Friends Melekannesiiiii Ed Sheeran-perfect, Ekin uzunlar hüznün gemileri, Tarkan beni çok sev. 3 dansımız oldu. Sırası ile bunlar çaldı. Ah zaman. 4.yılımız geliyor. Nerden nereye. Daha dün gibi. Ne kadar hızlı yaşlanıyoruz ya🤦♀️😔
Ruzgarveannesi1 Melekannesiiiii biz girişi zeybek oynayarak girdik o yüzden dans müziği yok çakal çökerten oynadı ilk eşim sonra ben girdim oyuna birde beraber oynadık 😍