Nehirveannesi edabolukbasi benim de giriş müziği buydu seni yazdım dans müziğim kaderim artık senin elinde Sezgin Seymen❤️ne günlerdi ya duygulandım
manikeneko666 Melekannesiiiii burada kimsenin bu iki şarkıyı kullanmadığını eminim 😄 Nişan evanescence -ımmortal bir rock grubu 😄 Düğün Feridun Düzağaç -beni bırakma 😄
Sibelmuc manikeneko666 Ayyy My immortal ne severim 🥰 Beni bırakma da kullanıldı düğün yapmadık ama ara sıra dans ederiz evde bu şarkıyla 🥹🤍
hurremsultann manikeneko666 burada kimsenin bu iki şarkıyı kullanmadığını eminim 😄 Nişan evanescence -ımmortal O kadar emin olma evanescence my ımmortal daha ismini bile doğru yazamamışsın 😄
NmalkoC manikeneko666 büyük konuşmuşsın eminim diyerek ,😄eşim pek dinlemesede bizimde düğün dans müziğimiz My immortal idi yaklaşık senelerdir hayranı olarak bütün parçalarını ezberebilirim 😄 tabi o danstan sonra 9.8 normale dönüş 🤣
Show_must_go_on Melekannesiiiii Fikrimin İnce Gülü 💙 kemancı bir arkadaşımız var o çalmıştı yanınızda sonra zaten aöyledi çok güzeldi 🥰
havuclukekim Düğünü pandemiye gelenler seri üzgün 😅😅 düğün şarkımız hazırdı ama kısmet olmadı yazayım da belli faydalanmak isteyen olabilir Çelik - dilberim
Barbekusos Leman sam- daha gidecek yolumuz var (Nişan:) Gipsy Kings - No volvere Grup gündogarken- sen benim sarkilarimsin Giris muzigimiz de lambada idi hahaha