motherthea pazartesi akşamı pembemsi lekelenme oldu dedim hasta olamam çünkü adetim biteli 17-18 gün olmuştu. Adet döngüsüne göre hesaplandığında yerleşme tarihiyle uyumlu oluyor. Salı akşama kadar yine bir şey yoktu akşam yine biraz lekelenme oldu. Dün öğlende çok hafif lekelenme oldu yani toplasan bi ped doldurmaz bile. Şuan yine hiç bir şey yok. dün akşama kadar ara ara minik lekelenmeler oldu. Pazartesi başlamıştı sence kanda çıkar mı test yaptırayım mı yoksa biraz daha beklemeli miyim