Esradere42 benimki 2 bucuk aylikti hasta oldu hapsurma burun akintisi oksuruk artı kusma ve ishalde vardi hastaneye gittik direkt yatis verdi buhar serum cok sukur duzeldi bide eczaneden burun icin serum alabilirsiniz serumla sabah aksam surekli burnunu açın nefesi duzelir ilac olarakta ben ilk bilmedim bi kac gün öksürük şurubu kullandim doktora gittigimizde soyledigimde bana bagirmistı kafandan ilac niye kullaniyorsn diye bence sizde kullanmayin bi hastaneye götürün yazık bebise çok gecmis olsun