motherthea Genel kontrol amaçlı hormon testi vermiştim bilgisi olan cevap verirse sevinirim doktora hemen gidemicem çocuğu bırakcak kimse yok şuan 🌷
motherthea AyseAlyamm yok herşey düzenli adet ve yumurtlama zamanlarımda ateş basması oluyordu doktorda hormonlarına bakalım dedi
AyseAlyamm motherthea hormonların da bı sıkıntı yok fsh’a göre lh biraz yüksek çıkmış o da adet duzensizligi yapar genelde. Yapmıyorsa endişe edilecek bir şey yok 🤗
motherthea AyseAlyamm sağol canım adetim düzenli tekrar gebe kalmama engel bir sonuç değil dimi herşey yolunda gözüküyor genel olarak yani