Kızlar selam oğlum 15 aylık ve 3 gündür hasta ateşi var iştahı yok yemek istemiyo ben de sürekli emziriyorum. Dün akşam antibiyotiğini içmek istemedi ben de mememdeyken şırıngayla verdim uyuttum hemen. Sabah uyandık meme emmiyor, istiyo aslında mememe alıyorum sadece ağzına alıp geri çıkarıyor karnı çok aç ilaç içmesi lazım mememi emmeyi unuttu sanki ağlıyorum şuan eğer ilaç yüzünden meme bırakırsa kahrolurum 😢😢😢 Nolur yardım edin ne yapabilirim???