Minigim38
Biz uyku eğitimi alıyorduk ama 4. Günde hastalıktan bırakmak zorunda kaldık. Bayağı ilerleme kat etmiştik. Şimdi kendim öğrendiklermden yola çıkarak eğitimi vermeye çalışıyorum. Sadece emzik destekli uyuyor şu an. Eskiye göre çok çok iyiyiz. Ama eğitimi tam alsaydık çok daha iyi olacaktı. Hiç misafirliğe gitmedim daha eğitime başladığımdan beri bende bilmiyorum hiç nasıl olacak, uyuyabilecek mi 🤷🏻♀️