Hasanhaticeazraderen Seymadrn94 doğduğundan beri böyleyiz artık alıştım gerçekten gündüz de 1 kere uyuyor en fazla 30 dakika neden diye soruyorum sadece
Dogacelik Seymadrn94 12. Ayi bekledim ve kademeli kestim ama cok agladi. ilk kez karar verdigimde 3 kere verdim doktor tavsiyesiyle. O gece 3 saat aglamisti. Cok zordu. Ertesi sabah ilk defa kahvalti etti. Eskiden yemek yedigini sanirdim ama gece surekli emmekten yemiyormus aslinda. Dogru yolda gittigimi fark ettim. Sonraki geceler bir daha o kadar aglamadi ama sik uyanmalar devam etti. Sonra 2ye dustum sonra 1e. Gece 1 kez emzirmeye dustugumde artik 3e -4e kadar deliksiz uyuyordu. Sonra da bebegim 16. Ayda kendi kendine memeyi birakti. Sayili vermek bence bebegi ekstra strese sokuyor. Meme bir var bir yok zaman kavramini bilmiyorlar. Simdiki aklim olsa geceyi direk keserim 12. Ayda. Aslinda bu bir nevi uyku egitimi oluyor. 6. Ayda uyku egitimi vermedigime pisman oldum.
Mamacool Seymadrn94 benimde aynı tarihte basladı ve 6 aya 10 gun kaldı bitmesine hala devam ediyor doktora bile goturdum cozum yok bulan varsa söylesin🥺
Dogacelik Seymadrn94 gece ilk uykusu bile uzun degilse belki 3 uyku cok geliyordur yada son uyku cok gec oluyor olabilir.
Tbmbdb Seymadrn94 5 buçuk aylıkken saat başı ya da 1 buçuk saate bir uyanmaya başladı 8 ay olacak hala aynı meme vermesem aslaa susmuyor uyumuyor
Seymadrn94 Tbmbdb çok zor gerçekten yaşamayan bilmiyor anlamıyor. Nasıl geçecek diye çaresizce bekliyorum
missozge Tbmbdb ben bişeyleri yanlış yapıyorum ya da beceremiyorum bu işi diye düşünürken sizleri okudum ve bi nebze de olsun rahatladım🙏 Erken doğum, zorunlu sezaryen derken sütüm gelsin, memeyi tutsun diye ne uğraştım. Şimdi de hiç bırakmıyor 🤣
Tbmbdb missozge valla bireyleri becerip becerememekle ilgisi yok canım bebekler istedikleri gibi yönetiyorlar bizi biz de insanız sonuçta mükemmel değiliz benim ki hala sık sık uyanıyor vermiyorum oyalamaya çalışıyorum ama meme etmeden asla susmuyor artık böyle gidecek herhalde napiyim