Bebeğim 15 aylık yaklaşık bir aydır sürekli elindekileri fırlatıyor ya da bize vuruyor .bildiğiniz Tokat yiyorum her gün yani. şiddet meyilli olmaya başladı halbuki ben de babası da asla böyle bir şey yapmadık .neden böyle olmuş olabilir. Nereden öğreniyorlar dönemsel mi