Annesiburda Dolores sahura kalkmasam daha iyiydi belki 😀3:30 dan beri uyanığım kahve içtim ve şimdiden susadım.
Srpslk Uyuyakalanlara hayret ediyorum maşallah bebekleriniz uzunca uyuyor demekki..biz kacirsakta oğlum kacirtmas maşallah gece üç dört defa mutlaka kalkar :)
Dolores @NaimeYilmaz naime hanımcım bu post öneri postu mu, tam olarak neyi önerdiğimi ya da önerilmesini istediğimi kaçırdım da. Yoksa siz can sıkıntısından mı değiştirdiniz? 😀