Y-A-Annesi benim bebegim her zaman 6-7, arasi uyanır. Oglen tek uyku yapiyor ve aksam da 20.00 civarı yatiyor. 14 aylik bu arada. Ve 2 aydan fazladır duzen böyle. Gayet normal bi durum erken kalmaları. Zaten 10 saat en az uyuyor gece ve gündüz de 2 saat. Artik gelisiyorlar ve uykuya olan ihİhtiyaçları azaliyor.