Kafayı yicem arkadaşlar 14 aylık oğlum bişey yemiyor sürekli emse dursa benimde süt yetersiz geliyor artık doymuyor bağırıyor aç çünkü süt veriyorum içmiyor mama veriyorum onuda içmiyor napıcamızı şaşırdık eşim sahura kalktı davulcu geçerken davulun sesiyle uyandı 2 saati geçti hala uyumadı emmek istiyor süt gelmiyor tekrar süt mama yaptım içmedi ağlaya ağlaya aç karnına uyumaya çalışıyor şimdi memeden ayırıp süt veya mamaya nasıl alıştırıcam yardımcı olurmusumuz 😭