seboss35 Kızlar sorum başlıkta bebeğim ek gıdaya başladığından beri meme emmek istemiyor normalde çok düşkün bir çocuk memeye şimdi zorla veriyorum oda bir iki çekip bırakıyor sizlerde de böyle oldu mu geçici birşey mi 6 ay 20 günlük bu arada
[silindi] seboss35 bizim tam tersi memeye düşkünlük oldu. Ek gıdada da tadımlar hariç gün içerisinde de veriyorum. Ne kadar yerse verebilirsin dedi doktorumuz. Hem yiyo hem meme keyfi yapıyor resmen. 6,5 aylık
seboss35 [silindi] maşallah canım peki uyku düzeniniz nasıl gece uykusuna kaçta geçiyor gece kaç defa uyanıyor Bizim bu meme reddiyle birlikte uyku da gitti uyanıyor 2 saat oturup öyle uyuyor devamlı mızmız
[silindi] seboss35 o beslenmeden değil de bi karışıklık var onda. Normalde gece iki kez uyanıp emerdi artık uyanmıyor beslenmek için. Dörtte bi uyanıyo daha uyku yok. Ama iki gündür de yarım saatte bir uyanıp ağlıyo
seboss35 Hbpx valla çözemedim bacım memeyi uyku sersemi veya çok acıktığında emiyor oda çok az Doyasıya emmiyor emmedigi için de sütüm azalıyor en azından 1 yaşına kadar emsin istiyorum ama bakalım
Hbpx seboss35 aynısını yapıyorum mecbur uykuluyken veriyorum. Uykuları da çok güzeldi şimdi sebepsiz 10 kez uyanıyor . Hemen dalamıyor da . Ne yapacağımı bende bilmiyorum