Merhaba bebeğim 13 aylık. Baştan beri emzirmemiz hep sorunlu gitti. Yani hep yara oldu hep ısırdı tam isirmayi bıraktı o kötü yaralar geçti derken. Şimdide üç haftadır geçmeyen bir sızı var. En başta göğüs ucumda bı sarı nokta gibi bişey oldu bende orası çatladı ondan ağrı yapiyor diye düşündüm. Ama bu kdr uzun sürmesi. Çok rahatsız eder oldu. Emzirmeye dayanamıyorum hatta boş dururken bile çok sızlama var. Görünürde başka bı kizariklik yok. İçinde sanki bı sertlik var. Çok dokunamiyorumda acidan. Sıcak tampon sağma emzirme zaten sürekli yapıyorum. Ama asla fayda etmiyor bişey çok ağrım var ne önerirsiniz yada hangi bölüme gitmeliyim