Merhaba arkadaşlar herkese hayırlı ramazanlar öncelikle. Uzun süredir banyo sorunu yaşıyoruz. Kızım 16 aylık. Yaz günlerinde hergün yıkıyordum. Bi sıkıntı çıkarmıyordu. Ama bu son beş altı aydır banyo yaparken aşırı aglıyor. Sebebini bulamadım bi türlü. Suyu normal ısıda oluyo, öncesinde konusuyorum, bebeğini yıkıyoruz ama yok üç kişi zor zaptediyoruz . Aylardır temiz bi yıkayamadım. Beş dakikada yıkayıp bırakıyorum. Sizce nedendir ve ne yapmalıyım bu durumu yasayan varsa yardımcı olabilir mi