Merhaba kızlar burda yeniyim ve kafama takılan bir soru var sizlere sormak istiyorum 8 aylık oğlum var ve bu haftayla üç hafta olucak ve relg olmadım doğumdan sonra maksimum iki üç gün geçikme oluyodu korunarak relg başlangıcında ilişki ye girildiğinde hamile kalma gibi bir durum gerçekleşir mi acaba acil cevap verirmisin kafayı yemek üzereyim 😊