Sumshn 6.5 aylık oğlum. Ek gıdaya başladığımızdan beri gaz sorunu yaşıyorum. Çıkarıyor tamam rahatladı diyorum ama bitmiyor. Bitmiyor … Uykudan uyandırıyor sürekli kasılıyor. Var mı böyle sorun yaşayanlar ne yapmak lazım?
lceLady Sumshn kimyon suyu vermiştim anında cıkarıyor gazını. Yada İsterseniz yemeklerine kimyon katabilirsiniz