Drn05 evet bi hafta oldu geliyor üf diyorum bi iki gece zor geçti kalktı sarıldım odaları gezdik sonra alıştı uykusu düzeldi fakat bu gece ağladı şuan da ağlıyor eğer kesmeyi düşünüyorsan , sıvı süt tüketimini arttır çünkü katı gıdaları çok verdim için şuan kaka yapamıyor ağlıyor ben biraz fazla yüklenmişim demekki kakasını yapamadığı için ağladı dünden beri ..kararlıysanız yaz gelmeden bitirin ben baya zorlanıyormuşum şuan rahat ettim ama kaka ayrıntısını atlamışım ..başarılar 😘