Caglarefe Bebeğim 16 günlük geceleri çok sancısı oluyor. Kaka yaparken ve gaz çıkarırken ağlıyor hiç susmuyor. Eczaneden colinox adında damla aldık. Günde 3 kez 8er damla dediler . Kullanan var mı