Merhabalar, bebeğim birkaç gecedir belirli bir vakitte şiddetli bir şekilde ağlıyor. Emziriyor oluyorum o zamanlar emerek uyuyor hemen hemen zaten de. Bir göğüste sütüm azaldı brlki diye diğerine geçiyorum yok, bzen hoplantınca duruyor biraz sakinleşiyor. Sallıyorum onu istemiyor o kriz anlarında. Sebebi ne olabilir ki😔 kayınvalidem sütün az geliyor olabilir mi diyor da ama öyle olsa gündüz de ağlamaz mı? Bunu gündülxeri uyku vakti geldiğinde emerken de yapıyor. Bu arada yaşına girecek bu ay bebeğim. Sütün az gelmesi gibi bir durum olabilir mi bu sene oruç tutmaya da niyetlendim.