
Bebeğimin doğum günü yaklaşıyor. Konsept Fenerbahçe istiyoruz ufak bir süsleme ortaya ufak bir sehpa üzerini pasta koyup fotoğraf çekilmek istedik fakat babası oğluma forma almış hediye olarak çok istiyordu banada almış kendisinin vardı. Şimdi forma giymek istiyor bende tamam olur dedim. Pastada Fenerbahçe amblemli olucak. Ben ne giyeyim sizce fikrinizi soruyorum forma mı giyeyim yoksa başka birşey mi elbise felan fotoğraf yükledim buraya