oglumuz01 Kızlar bebeğim ağladı galiba bilmiyorum Bi baktım emziriyorum hiç farknda değilim. Sonradan ayıktım çekip emzik taktım. Allahım jdfjfj bebe bıraktı ben bırakamadım
MeReYa oglumuz01 Ne kadarlık acaba? İnternette 6. Aydan itibaren gece beslemesine gerek yok diyor ve ben de bıraktırmak istiyorum. Doktoruma soracağım artık deliksiz uyumak istiyorum 🥺
oglumuz01 Nescafemm valla ya ilk defa bunu farkettim uyku sersemi emzirdiğimi😃😃😃 yoksa bu bebeye hiç gece beslenmesini bıraktırmadımmı a oooo aklımda deli sorularr
MeReYa oglumuz01 Ben bugün doktoruma sordum kontrole gittiğimde. Gece beslenmesini bırakayım mı diye. Tıpta böyle bir tabir yok emen bebek ne zaman isterse o zaman verilmeli dedi 😅