Mldclk canım aptamil bizde gaz yapmıştı hipp ten çok memnun kalmıştık ama 2,5 aylık bir bebek için ek olarak o kadar içmesi yeterli bence fazla vermenizde bir sakınca olacağını da zannetmiyorum çocuklar hep aç gibi olabilir demişti doktorum versen hep alır derdi mamadan sonrA 1 kaç çaykaşığı su versin belki susatıyordur aptamil tatlı bir mama çünkü