Ben fizyoterapistim öncelikle bebeğinizde doğumdan dolayı bşr sorun olmadıysa oksijensiz falan kalmadıysa sadece gelişin geriliğine erken doğduğu içinse sorun olmaz yakalar yaşıtlarını ancak oksijensiz kalma gibi bşr durum varsa mutlaka çocuk nöroloğu görsün benim tavsiyem bol bol ellerine farklı dokular verin ellerinş kendi yüzüne siz kendi yüzünüze sürün öpün . Yüzüstü tutarken ellerinin altına yumuşak sert farklı farklı dokuları olan şeyler koyun. Mutlaka yüzüstü koyun ellerine ağırluk aktarsın duyu girdisi olsun