Eminosman_dilek Anneyim-a bende tereddüt ettim ilk başta hemen termometre aldım 20/ 23°olması yeterli oldu ama çözüm olmuyor bazen soğuk oluyor bazen terliyor
_mom30 Anneyim-a Bizimki 20 aylik bizimde yuzu ensesi ayaklari soguktur hep Usuyup usumedigini anlamak icin Sirta ve gogus tarafina elini sok eger sicaksa bebek usumuyordur Bir de termometre kurtarici gercekten
Eminosman_dilek Anneyim-a aynen hatta bazen terliyor üstünü fazla da örtemiyorum 😆 arada kaldım bende göğsüne dokunuyorum buz örtüyorum terliyor