ilos12 Kızlar rontgenden geldim. Bebegimin karnı gaz dolu. Kullanmadığımız damla kalmadı sabsimplex, nurse, metsil. Hem kolik hem de gazlı. 7 den beri ağlıyor. Şimdi de uyumuyor. Lütfen yardım edin. 47 gunluk henuz. Susmadan agliyor. Lavman yapildi acilde
momandad_16 ilos12 mommys bliss night damla kullanın gaza çok iyi geliyor biz kullandık gaz döneminde çok rahat ettik oğlumunda aşırı gezı vardı onca ilaçtan sadece o fayda etti
GmzEfln- ilos12 canım en önemlisi sabır ve sakin kalabilmek biz 2 aylık olduk hala aynıyız. Uyutma konusunda ben şöyle bi yol buldum kundak yapıp kucağıma alıp sakince yukarı aşağı sağa sola hafif hafif sallıyorum kollarımda öyle uyuyakalıyor. Bizim için yorucu ama sakşnlediğini sende görüxeksim