Adenmoms68 Bebeklerdeki gelişimin birer göstergesi diyebiliriz 😊 ama atak haftası 1.ay da var mıydı pek emin değilim, atak haftasındaysa eğer sakin kalmaktan başka çareniz yok 😊 Dünyaya adapte olmaya çalışıyor annesi 😇 Biraz sabır, benimki şu an 10 aylık ama kolik ve gazlı bir bebek olmasına rağmen o ilk zamanlarını öyle özlüyorum ki 😍 Çok haklısınız yorulmakta ama geçeceğini bilin, insan geçeceğini bilince daha sabırlı oluyor bu durumlarda. Ben hep nasıl olsa dayanamayacak uyuyacak eninde sonunda deyip sakinleştiriyordum kendimi 😅