Demin bebeğim 3 kere kustu normalde bu saatte uyur emzirmeye diye uyandım kucağım aldım kusunca devlete götürdük bağırsakları hızlı çalışıyor ondan dedi serum verdi ama serum gitmiyor akmıyor tam tersi kan geliyor delirdim o an kimse de ilgilenmiyor çıkarın dedim çıkarttım çıktım hastaneden çocuğum perişan oldu uyudu özele götürecektim uyudu sabah götüreyim diyorum özele elini deldiler resmen yine aynısına Şuan razı gelemezdim bağırsakların hızlı çalışmasını yaşayan oldu mu aklıma bağırsak düzenleyici BİOGAİA geldi versem olur mu kendi de zaten serumdan sonra bağırsak düzenleyici yazacağım demişti devletteki doktor yardım edin kızlar ne yapayım bende var biogaia ama bağırsak düzenleyici