Merhaba iyi sahurlar hayırlı ramazanlar ve iyi geceler bugün 12 de yattım bir rüya gördüm ve çok karmaşıktı çok korktum . Bir hamam gibi bir yerdeyim bir kaç dakika sonra ölecekmişim ve gusletmetye gelmişim bulunduğum yerdede genç ,yaşlı bir sürü insan var yıkanıyorlar ama hiç çıplaklık görmedim. Bulunduğumuz yerde girişinde medinede bulunan hacer ül esved var ve insanlar yıkanmadan ona ellerini sürüyorlar sonrada yıkanmaya geçiyorlar bende yıkanmaya geçerken 2 sene önce ki komşumu gördüm aa sende mi burdasin dedim evet dedi ben burda yaşiyorum ,ardından yine yıkanmaya giderken bir teyze bir amcayı uyarıyordu gel yıkan diye çok kalabalıktı ama gassallar yıkıyordu insanları ama sağlar bir kaç dakika sonra ölcekler benim gibi yürüyorum hamama doğru ve sürekli kelime şehadet ve bismillah çekiyorum en son uykumdan uyanmadan önce rüyamda dedim ki şimdi uyanıcam uykumdan rüyam biticek ve pat uyandım sizce bu rüya nasıl yorumlanır ben bir anlam bulamadim.