adilecil007 bende 3 ay sakladim zamani dolanlari vereyim dedim dogum yaptigimda mastit olmustum hen emzirip hem sagdim sagdiklarimi buzluga attim hepside o turuncu sutlerdendi ama bebegim icmedi agir bir demir kokusu var internetten arastirdim cogu bebek buzluk sutlerini icmiyormus bir deneyin ama icmiyorsa zorlamayin cunku kusuyorlar ben malesef dokmek zorunda kaldim icim aciya aciya