Alyaduha Bir yakınım böyle ve evine gitmeme kararı aldım. Çünkü insan rahat edemiyor. Sürekli bir yerleri topluyor. Belli bir zaman sonra misafirde bir şey kirleteceğim bir şey dökeceğim paniği oluyor. Çocuğunuz eşiniz ve her şeyden önce kendiniz için bu durumu biraz azaltmaya çalışın. Bırakın oyuncaklar kalsın yerde. Neden çocuğun dağıtmakla yanlış bir şey yaptığını düşünmesine neden oluyorsunuz?
Annemden örnek vermek istiyorum. Çok titizdi. Düşünebiliyor musunuz çocuğuz ve en basiti yatağımızın üstüne oturmamız yasaktı. Eve arkadaşım gelse bir bahane ile yere oturmamız gerektiğini söylerdim. Çok basit bir şey belki ama annemin yaptığı yine de yanlıştı. Mesela ben hiç sokağa çıkmazdım annemin dizinin dibinde otururdum ve annem sürekli evde temizlikle uğraşırdı tek hatırladığım böyle şeyler. Çok şükür zamanla saldı. Ama tabi dizleri ve el parmakları hala ağrır. Kendine kızar gençliğimin kıymetini bilmedim diye.