Oğlum 6 ay 3 günlük. Şimdiye kadar sadece anne sütü aldı birkaç gündür de tadım yapıyoruz. Ben de çok kararsızdım tutup tutmama konusunda. Ama şöyle bi durum var 6.ay tadım ayı ve ana öğünü yine anne sütü olacak. Riske atmak istemedim tutmayı düşünmüyorum o yüzden 🤷🏻♀️