Merhaba arkadaşlarım 🙂hamile kalmadan once cok zayıf biriydim hatta şöyle deyim kupkuru bir totom vardı 🤣 ne zaman ki hamile kaldımfazladan 25 kılo falan aldım .neyse doğurdum 15 kilosu gitti tabi bu süreçte olmayan totom inanılmaz şekilde büyüdü.ee doğumdan sonra sımdı aynaya bır baktım kalçalarım hep boyle iz iz olmuş çatlamış sanırım.. şimdi ben zayıflayınca daha cok bu kalça erir mi yoksa aynı şekil kalır mı. Yanı oyleki annem bıle şaşırdı nasıl bu kadar ufakken bu kadar buyudu dıye 🤣 açıkcası eski haline kupkuru olsun istemıyorum. Zayıflar mı sizce.? Birde bu iz gider mi yoksa artık kalıcımıdır ? Her ıkı yanda da var bu iz