Oğlum 21 Aylık ve 3 Gündür sürekli ağlıyor hiç susmadan artık kulağımda sürekli ağlama sesi ve asla tahammülüm kalmadı. Üstüne bir de saç çekme geriye kafa atma kaç kere burnumu kıracaktı ağzım kaç kere kanadı bilmiyorum. Bu durumu nasıl aşıcaz bilmiyorum 2 gündür sinirimden ağlıyorum. Sürekli güzelce sabrediyorum oyunlar oynuyorum. Ekranı tamamen kestim bu arada. Aktivitelere götürüyorum parka da çıkarıyorum ama ınlaması sürekli mız mızlık gerçekten bazen kendimi bir odaya kitlemek istiyorum yalnızlığı özledim sessizliği kesintisiz uykuyu insan olmayı özledim ya. Ne zaman geçer bu süreççç??