Kedim bebeğimden hep uzak durdu kıskandığı içim diye düşündük bebeğim 11 aylık ve artık onun yatağında beraber yatıyor. Odanın kapısını kapatıyoruz ama unuttuğumuz anda bebeğim olmasada yatağa yatmış buluyoruz. Bu durumu tecrübe eden var mı sağlık açısından sıkıntı olur mu? Aşılarını hep zamanında yaptırıyorum ve hiç evden çıkmıyor