Merhabalar şöyle birdurum yaşandı dün gece oğlumla yatarken oğlum düştü yataktan yatakla yer çok mesafeli değil bizim yere yakın neyse sabah oldu derken gayet oglumherzamanki gibi neşeli yaramaz vs anarmal bir durum yok akşam saat 5 gibi gözleri capaklandi bende normal dedim sildim peceteyle iki saat geçince sürekli capaklandi gibi gözleri küçüldü sonra kızardı iki saat içinde oldu gündüz bissyi yoktu acile götürdüm baktı ilk dustumu dedi hayır dedim geceyi unuttum neyse doktor direk baktığında göz salgını var dedi damla ilaç krem yazdı ilaçta zrytec ismi 2 yaş üstü bebekler için diyor oğlum 18 aylık henüz içermek istemiyorum onu damlayı döktüm uyutttum şimdi daha öncede sağlıj ocağı olsun hastane olsun oğluma verdiği ilaçlar genelde iki yaaş üstü yaziyor kullanmalimiyim ?
Sizlerinde başına böyle bissy geldimi düşmeden olabilir mi acaba çünkü düştu demedim dustugunu unuttum ama daha öncede oğlum çok düştü çok yaramaz olduğu için bilemedim veyada gerçekten şuan bebeklerde göz sağlıni varmı daah yeni bu salgın dedi