Deletedmom812 bence bebeğiniz daha küçük. Tamamen bence kesmeyin. Gece verin gündüz de mama takviyesi yapın. Sagıp da verebilirsiniz. Hem mama hem anne sütü olarak gidin bence. 1 aya zaten ek gıdaya başlayacak. Kilosu azsa normale dönecektir. Doktorunuz ne diyor bu konuya. Bence 1 damla bile alsa onun için çok iyi. Yani benim böyle bir problemim olsaydı bu şekilde yapardım