bebeginekanalize Kızlar bebeğim 3.5 aylık. 3 gündür kakası yeşil, mukuslu ve kötü kokulu. Ateşi yok. Biraz huzursuzluk var. Sebebi ne olabilir sizce 😔
peraninnannesi bebeginekanalize bebeğinizde bir sorun var mıydı o zaman ya :( bizde de 2 gündür öyle :(
bebeginekanalize peraninnannesi hayır kendiliğinden düzelmişti ama ben tedbiren enterogermina Kids kullanmıştım bir hafta kadar 🐣 üzülmeyin önemli bir şeyi yoktur bazen bizim yediğimiz içtiğimiz şeyler süte karıştığından bebişlerin sindirim sistemini zorlayabiliyor ☺️
peraninnannesi bebeginekanalize bizim 4. Ay aşısından sonra oldu :( aşının yan etkisidir inşallah diyorum çünkü keyfi vs. Çok şükür yerinde ateşi de yok.
bebeginekanalize peraninnannesi öyleyse hiç sıkıntı etmeyin bebeklerin bir günü bir gününe uymuyor , ishal olur kabız olur kakası yeşil olur siyah olur keyfi yerindeyse dert etmeyin ❤️