zehraaktas Kızım 8 aylık dün gece üşümüş bu yüzden burun akıntısı başladı şimdi de burun akıntısı+tıkanıklık yüzünden uyuyamıyor mama da içmiyor aspiratörle çekiyorum ama kısa bi süre fayda ediyor sonra devam yardıma ihtiyacım var tüm önerilere açığım
Ayazinannesi3001 zehraaktas Seruum fizyolojikle sık sık burnunu temizleyin ve soğuk algınlığı şurubu var ondan alıp içirin derim. (aferin,vs gibi. )
Cemre_-53 zehraaktas bizde bugün başladı burun akıntısı serum fizyolojik ile burnunu açıyorum çekmiyorum açıyorum sadece doktoruna da mesaj attım o da bana bir grip şurubu var beş gün içecek sadece iburamin zero diye + zaditen damla o da beş gün kullanacağım ateş olmasinda böyle kolay atlatır ıhlamur da verebilirsin yarım çay bardağı meyve verebilirsin yemezse meyvesinin suyundan sıkıp verebilirsin
Ali_asaf_10 zehraaktas en önemlisi burun temizliği günde 6 7 kez burnunu temizleyin aspiratör yerine siringayla serum fizyolojikle temizlerseniz daha etkili olur
zehraaktas Cemre_-53 çok teşekkür ederim yarın eczaneye gideyim ya da olmadı önce sağlık ocağk a götüreyim ordan eczaneye gideyim bakalım doktor ne diyecek
Cemre_-53 zehraaktas doktor görsün en guzeli salı günü kontrolü vardı o an bişey yoktu öğlenden snra burun akintisi ile karşı karşıya kalınca mesaj attım daha kotu olmasın ilerlemesin die büyük ihtimal bizdrn kaptı 🙄
Ali_asaf_10 zehraaktas bende böyle sogukqlginligi zannettim hem burnunu günde iki kez temizlemem yeterli olur diye düşündüm yetmiyormuş hastayken. Sonra öksürük de başladı sağlık ocağına götürdüm bir sey yok dedi bronşit olmus çocuk 4 gun hastanede yattikbi daha soğuk algınlığı bile sansam hastaneye götürürüm direk size de tavsiye olsun hastaneye mutlaka götürün bi içiniz rahat olsun hem bi ilaç verir
zehraaktas Ali_asaf_10 yarın bi sağlık ocağına götürücem bakalım geçmezse hastaneye götürürüm. Rabbim korusun yavrularımızı size de çok geçmiş olsun