GiybetReis Kızlar ben şimdi burda ne ödicem anlamadım😅 Ürün fiyatı 304 tl hemen gelirse vergisi bilmemnesi 400 küsür diyor. 3 nisan olursa 160 diyor. Kart eklemeden ne ödiyeceğimi sepette göremiyorum anlamadım.
SCerenY GiybetReis aşağıda gördüğünüz fiyatlar sadece kargo fiyatı. Ürünün üzerine ekleyecek seçtiğiniz teslimatın fiyatını
Kuzularinanasi GiybetReis 160 tl olani secin fiyat 300 gozukuyor ama ilk alisveris flnsa ozel indirim yapmis olabilir .
Jadewinder GiybetReis yurt dışından mı geliyor ürün. Salladım biraz ama 🤣 sanki kargo ücreti gibi geldi bunlar.3 Nisanda gelirse 160,73 ama daha erken gelirse diğeri gibi mi ? Ürünü yollar mısınız merak ettim bi ben de deneyeyim sakıncası yoksa
SCerenY GiybetReis aynen evet. Vergisi gözükmüyor burda ama, ilk sayfada o da gözükür içinde mi değil mi diye. Eğer vergi varsa fiyatın altında +bilmemkaç tl ithalat ücreti depozitosu diye yazar, yoksa ithalat depozitosu ücreti dahil yazar ona da bakın
GiybetReis Jadewinder link atmak yasak ya. Yoksa sorun diil atardım sırt çantası😅 her üründe var böyle bi ibare ama
biroglanannesii1 GiybetReis Devam et dediğin de toplan ödeme gözüküyor kart ekleme yapmadan mı alışveriş yaptınız sizi kart ekleme sayfasına yönlendirecektir zaten
GiybetReis biroglanannesii1 evet tırstım kart eklemeye zönk diye çeker diye. Eger 500e gelecekse almayacagım ondan😅 160 bedava geldi heycanladım😂
Jadewinder GiybetReis anladım. Dediğim gibi sanki bunlar kargo parası ve ürünün üzerine eklenecek gibi anladım. Sanal kartınız varsa onu kullanarak deneyin. Limitni 1 tl yapıp. Limit yetersizliğinden çekemez , siz de görmüş olursunuz.
biroglanannesii1 GiybetReis Ama bir terslik var yani 😂😂 aralarında 2 gün var ama nasıl sadece 150 tl fark yapmış şaşırdım Amazon’a 😂
GiybetReis SCerenY +70 vergi yazıyo 304 tl dısında yazan ama bi de bu yazıyor onu anlamadım ama artı olarak kargoymuş burda yazılandan öyle anladım
SCerenY GiybetReis ben amazonda çalışıyorum bir de evimin tuvalet kağıdına kadar amazondan alıyorum çok eminim gösterdiğiniz yerdeki fiyatların sadece kargo olduğuna 🙈 ödeyeceğiniz tutar ürünün fiyatı+70tl vergi+seçtiğiniz kargo ücreti. Amazon kendi kargosuyla yolluyor prime üyesi olursanız bedavaya gelebilir ama ürünü göremediğim için kesin emin değilim 😂 ürünün ana sayfasında en alttaki tablo içinde bilgilerin olması lazım ASIN kodu var onu paylaşabilirseniz sitede arayıp görebiliriz
Woody SCerenY home office calisiyorsunuz değil mi? Ise alim süreci nasil oldu acaba? Genel olarak ise alimda dikkat ettikleri şeyler neler? 🙈Müsaitseniz eger denk gelmişken sormak istedim
SCerenY Woody evet evden çalışıyorum. İşe girmek biraz zor yalan yok 😂🙈 üniversite mezunu olmanız ve iyi derecede ingilizce konuşmanız gerekiyor. Mülakatları hep yabancılar yapıyor zorluyorlar o yüzden. Ama bu ara işe alım yapılmıyor malesef dünya çapında bütün şirketler küçülüyor yavaş yavaş 😕 yine de jobs.amazon.com adresinden iş ilanlarını takip edebilirsiniz
EceDM GiybetReis onlar kargo ucreti. 8 liraya prime olun, kargo ücreti de ödemeyin anlaşmalı kargoysa😉 çoğu kargo firmasi amazonla anlasmali yurt dışında. Ben yurtiçi yurtdışı alışverişi çok yapıyorum amazondan. Ayda 8 lira bedava bence. Yüzlerce lira kâr etmisimdir.