Merhaba hanımlar ilk anneliğim oğlum 1 yaşında 10 günlük sabah 8 8 buçuk kahvaltı 10 buçuk 11 ilk uyku öğlene kadar bazense bir saat uyuyr uyanıyor sonra 3 buçuk 4 gibi ikinci uyku yaptırıyorum akşam da 9 buçuk 10 gibi de uyuyor krize giriyor zaten süreyi uzatmak istesem de mecbur erken yatıyor birdaha uyanmak istemiyor gözünü açmıyor yani ama gece olunca 12 1 gibi yarım saate 1 saatte uyanıyor bazen bacağını havaya kaldırıyor bi şekilde uyanıyor mahalleden sese bazen uyanıyor ama çok sık kalkıyor siz bu süreçte ne veriyorsunuz veya ne yapıyorsunuz nolur akıl verin sadece devam sütünü kullanıyoruz pınarın gece bu arada