DuyguAsel23 kızım 8 buçuk aylık hep uçla emziriyorum. Doktorum seni emmesi önemli nasıl emdiğine takılma dedi. Sütüm de gayet yeterli mama vermedim hiç, kilo alımı gayet iyi yani sütün azalır diyenleri dinleme. Hatta kızım 2 gün uçsuz tuttu kendi kendine sonra bir yara oldu kanadı 2 gün boyunca uğraştım acıdan kıvrandım. Ben tekrar uçla emzirmeye döndüm, bi daha da hiç yara olmuyor. Bol bol emzir sen canım hiç kafana takma, sağarak beslemek zorunda olmak berbat zor en azından böyle direkt emziriyosun.