Bebeğim 3 aylık oldu. Emziği bazen tutuyor bazen istemiyor. Tuttuğunda 5 dk falan tutuyor sonra düşürüyor uzun süre kalamıyor. Alıştırmak için geç mi kaldım acaba tutar mı bu saatten sonra? Alıştırmak için ne sıklıkla vermeliyim yardım ederseniz çok sevinirim